Outdoor & Online Advertising

standard-element-image

Sondaj de opinie

  • Analizăm publicului țintă al companiei dumneavoastră

  • Constituim eșantionul reprezentativ

  • Elaborăm chestionarul

  • Aplicăm chestionarul

  • Centralizăm datele și le analizăm împreună cu dumneavoastră

Sondaj de opinie

Sondajul este o metodă de bază utilizată în cercetarea de piață în vederea obținerii unor informații despre un produs sau serviciu.

Obiectivul unui sondaj de piață:

Cercetările de piață de tip sondaj își dovedesc eficacitatea în obținerea unor informații precise, referitoare la un anumit public țintă, pornind de la consultarea unui simplu eșantion al acestuia.

Astfel, putem analiza publicul țintă pentru business-ul dumneavoastră pentru a constitui un eșantion reprezentativ, cu scopul de a elabora și implementa chestionarul, iar ulterior centralizării datelor, să le analizăm împreună cu dumneavoastră, în vederea creșterii cotei de piață a companiei dvs.

Unde vom aplica chestionarul?

în orice localitate din jud. Bihor
în mediul Online

Avantajele aplicării unui chestionar

costuri reduse
segmentarea publicului țintă în funcție de anumiți indici (vârstă, sex, îmbrăcăminte, fumători - nefumători, etc...)

Facebook

  • "Cea mai bună reclamă este reclama pe care o fac clienţii mulţumiţi"
  • "Nu mai este îndeajuns să îţi satisfaci clienţii, acum trebuie să îi încânţi."
  • "Sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca și cum ai opri ceasul, pentru a economisi timp"
  • "Foarte multe afaceri îşi transformă cu înţelepciune furnizorii şi distribuitorii în parteneri valoroşi."